Naši zákazníci přípravu na zimu nepodceňují, říká Františka Staňková

Naši zákazníci přípravu na zimu nepodceňují, říká Františka Staňková

Představovali jste si někdy, jak vypadá člověk na „druhém konci telefonu“? Jestli se při vyřizování vašeho dotazu usmívá, s jakým elánem hovor přijímá, kolik odpovědí asi denně musí poskytnout, co dělá, když něco neví… Kdo v poslední době využil takzvanou zákaznickou podporu CDP Ivory, mluvil nebo si psal zcela jistě s Františkou Staňkovou. Energie má na rozdávání. A nejenže se v práci usmívá. Františka se občas směje až k nezastavení. 

 

Co ze sebe musíte vysypat, i kdyby Vás probudili o půlnoci?

Pelety vozíme v 15kilogramových sáčcích po 70 kusech, nebo je volně ložené nafoukáme cisternou do sila. Dodáváme palivo po celé České republice a části Slovenska s dopravou od 4 tun zdarma.

 

Takhle spatra umíte odpovědět na cokoli?

Kdepak! I „nevím“ je odpověď. Jenom po ní musí následovat předání dotazu příslušným kolegům. To se stává třeba u podrobností ohledně skladovacích prostor, tedy sila, kdy se obracím na vedoucího logistiky. Pokud jde ale o základní parametry, mám odpovědi v malíčku. 

 

Například?

Pro napojení hadice z auta do sila má být silo vybaveno otvorem s klasickou hasičskou koncovkou STORZ A s průměrem 100. Stačí? 

 

Bohatě. Kolikrát za den vlastně zvednete telefon?

Asi pětadvacetkrát až třicetkrát. Ale kromě toho mám na starosti přijímání objednávek, jejich zaevidování do systému, zanesení do mapy pro plánování rozvozů. Když právě telefony nezvoní, je čas na fakturace a zálohové faktury. Ve firmě je všechno dokonale propojeno, takže využívám informace z e-shopu a účetního systému zároveň. Někdy musím nahlédnout do interních tabulek, občas hledat v historii e-mailu. Mým neodmyslitelným pracovním nástrojem je mapa. Jedna malá černobílá na stole, pro rychlou orientaci v poštovních směrovacích číslech, a jedna v počítači, zaplněná barevnými značkami znázorňujícími objednávky k závozu.

 

Přesto, Váš hlas je důležitým pracovním nástrojem. Pečujete o něj nějak zvlášť?

Ani ne. Snažím se dodržovat pitný režim. V sychravém počasí mívám po ruce mentolky, zázvorové nebo medové pastilky, pokud by mě náhodou začalo škrábat v krku. Bez hlasu jsem už jednou byla. Nic příjemného. Šeptáním se opravdu nekomunikuje nejlépe. Spravila to až antibiotika. 

 

Která část roku je pro Vás nejklidnější?

Začátek letních prázdnin. Všichni jsou omámeni sluncem a nevěří, že by měli myslet na topení. Mohlo by se zdát, že máme pohodu na jaře, ale to běží kampaň, během níž mají zákazníci možnost objednat si u nás pelety za nejnižší cenu v roce. Hodně z nich to ví a rozumně se zásobují hned po skončení topné sezony. A v druhé polovině srpna se s objednávkami tradičně roztrhne pytel. Naši zákazníci přípravu na zimu nepodceňují. 

 

S čím se na zákaznickou podporu lidé nejčastěji obracejí?

Jsou to objednávky, dotazy na termín závozu, prosby o konzultaci, který produkt zvolit. Občas potřebují poradit s detaily při výstavbě skladovacích prostor na pelety.

 

Dovolím si takovou otřepanou otázku: Máte nějaké veselé zážitky z natáčení?

Pamatuju si, když jsme se s jednou volající dámou smály opravdu od srdce. Tvrdila, že má u nás objednávku a ptala se, kdy ji přivezeme. Prokopala jsem celý náš systém, hledala podle dodací adresy, telefonního čísla, data objednávky. Nenašla jsem nic. Až když jsem se přeptala, který typ pelet že si to objednala, ukázal se ten omyl. Paní prý žádné pelety nechtěla. Čekala na zásilku nějakých domácích potřeb z úplně jiného e-shopu. Byla to velká úleva – chyba nevznikla na naší straně. 

 

Pokračujte prosím.

Jindy jsme zase měli požadavek na stavební kolečko a dva silné chlapy. Heslem CDP Ivory je doprava paliva až ke kotli. V naprosté většině případů jsme schopni nafoukat ho na místo cisternou, nebo složit palety terénním manipulátorem na metr přesně. Ale pokud je přístup ke kotelně tak úzký, že jím neprojede ani „ještěrka“, pak si musí odběratel poradit sám. No, tehdy to volající nechtěl moc slyšet a poptával ony silné muže. 

 

Takže se někdy musíte takzvaně kousnout do jazyka?

Naštěstí často ne. Máme skvělé zákazníky, dá se s nimi domluvit, mají pochopení, když se naši řidiči musejí na cestě poprat s vrtochy počasí a stavem silnic. Někteří po dodávce zavolají, že bylo všechno v pořádku, jsou moc spokojení. A navrch pochválí řidiče, jak byl při skládání nebo foukání peletek šikovný a milý. 

 

Improvizujete ráda?

Myslíte v práci? Tady mám k dispozici základní noty. Body, které jsou na každý den naplánované. Nikdy ale předem nevím, kolik lidí se rozhodne zavolat, jestli budou objednávat, nebo se na něco ptát. Musím se přizpůsobit situaci.

 

A doma?

Dá se říct, že mi improvizace nevadí. Ráda otevřu spíž a uvařím, co dům dal. Bez předchozího nákupu podle seznamu. Nebo vymyslím plán na víkendový den, jakmile roztáhnu ráno závěsy a omrknu počasí za oknem. 

 

Vaší profesí je podpora zákazníků. Kdo je podporou Vám?

Skvělí kolegové v práci, doma milující rodina a v sousedství kamarádi, jak se říká do kočáru i do vozu. Na sport, na legraci, na skleničku.

 

Víc než tělo asi musíte zrelaxovat hlavu, nebo…

Máte pravdu, hlavu potřebuju občas provětrat. Nejlépe pětikilometrovým poklusem po lesoparku se sousedkami. Když se moc nezadýcháme, stihneme přitom probrat život, rodinu, práci. S mužem a dětmi chodíme rádi na procházky, o víkendu na nějaký hrad. Když se povede delší volno, jsme na horách. Krkonoše a slovenské hory, to je naše. 

 

Máte už plány na zimu?

Chci zas trochu víc číst, věnovat se zdokonalování cizího jazyka a kromě Vánoc s rodinou se těším na lyže. I když se lyžovat pořád ještě jenom učím.

 

Co Vás nejvíc potěší?

Čokoláda, a když je všechno tak, jak má být. 

 

Nakonec se vraťme k práci. Jaké je Vaše krédo?

Být k dispozici zákazníkovi s elánem, bez ohledu na to, jak se právě v ten den vyspím. Zkrátka vždycky.

 

 

Františka Staňková

 

Zaměstnaná

Rok a čtvrt

 

Pracovní pozice:

Zákaznický servis 

 

Nejoblíbenější část dne:

Oběd. Posvátná chvilka, kdy nezvedám telefony, popovídáme si s kolegy a ještě pořád se mě drží iluze, kolik toho odpoledne stihnu udělat.

 

Nejlepší recept na dobrou náladu: Obklopit se milými usměvavými lidmi. 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies